Bestil julegaver senest d. 17. kl. 16 - forventet levering d. 19. el. 20. dec, så er der tid at løbe på ift. vejr og juletravlhed hos posten. Ps. visse papfigurer har lang leveringstid og skal bestilles senest d. 13. dec. for at sikre levering i tide

Politik vedr. Personoplysninger

Dit privatliv er vigtigt for os, det er derfor vigtig at du ved hvilke informationer vi samler om dig og hvad vi bruger dem til.

Læs venligst denne information om vores privat politik og hver opmærksom på at du accepterer denne når du bruger vores hjemmeside eller kontakter os pr. telefon, email eller via sociale medier.

1. Online Børnepolitik
Denne hjemmeside har ikke til hensigt at og vil ikke bevidst opsamle og opbevarer personlige oplysninger om børn under 16 år. Hvis vi bliver opmærksom på at vi har opsamlet oplysninger om et barn under 16 år, uden at have fået verificeret samtykke fra forældrene, vil disse oplysninger blive slettet fra vores systemer. Hvis du har mistanke om at vi opbevarer oplysninger om et barn under 16 år, bedes du informere os om dette, så vi kan slette eventuelle oplysninger fra vores system.

2. Hvilke informationer vi samler og hvor?
Vi samler kun de informationer vi ved vi kommer til at bruge.

3. Hvilke Informationer samler vi:
3.1. Alle de informationer du indsender til os. Det gør du på flere forskellige måder:
3.2. Ved at udfylde formularer, f.eks. Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, tilbud, konkurrencer mm.
3.3. Ved at sende os emails og chats.
3.4. Ved at dele opslag, anmeldelser eller kommentarer på vores hjemmesider, apps eller sociale medier.
3.5. Ved at “like” vores tilbud og reklamer.
3.6. Ved at kommunikere med os på sociale medier så som Facebook, Instagram og Pinterest mm.
3.7. Ved at snakke med os på telefonen.
3.8. Ved at oprette en konto på en af vores hjemmesider eller apps. Dette inkluderer at oprette brugernavn, kodeord, kontaktoplysninger, kontooplysninger, detaljerner på en ven eller et familiemedlem, samt dine præferencer og interesser.
3.9. Vigtigt: Hvis du indsender informationer om en anden person så skal du sikre dig at du har fået deres tilladelse først.
3.10. Andre informationer om dig. Herunder din fysiske tilstand (eks. om du er gravid), dine interesser mm. Vi kan også opsamle disse informationer på sociale medier eller som resultat af vores analyser over dine præferencer og tendenser (Se nedenfor).
3.11. Alle detaljer omkring dine køb på vores hjemmeside eller gennem vores apps. Dette inkluderer tidspunkt, dato og lokation for købet, hvilke produkter du køber, leveringsdetaljer og adresse, brug af rabatkoder, betalingsoplysninger samt kreditkort eller debitkort.
3.12. Alle kort eller ID oplysninger vi modtager fra dig.
3.13. Informationer om hvad du kigger på, klikker på og kommer frem til via vores marketing emails og tekstbeskeder (SMS og MMS), hjemmesider og apps. Vi opsamler muligvis informationer om lokationen og tidspunktet fra dine enheder i disse tilfælde. På vores hjemmesider kan disse informationer også inkludere fra hvor du klikkede dig til vores hjemmeside samt hvor du klikkede hen efter dit besøg. Vi sporer også hvor mange gange du besøger vores hjemmesider og apps. Vi gør dette ved hjælp af email og hjemmeside cookies og lignende sporingsteknologi indbygget i vores apps. Du kan finde detaljerede informationer om vores cookiepolitik på alle vores hjemmesider.
3.14. Tekniske informationer om dine enheder du bruger til at besøge vores hjemmeside og apps. Vi opsamler specifikt data omkring din enheds unikke ID kode (MAC adresse eller IMEI nummer), model, navn, relevant IP adresse, styringssystem og version samt geografisk lokation.
3.15. Dit offentlige indhold på dine sociale medier samt eventuelle beskeder du sender til os direkte via sociale medier. Disse informationer kan inkludere opslag og kommentarer, billeder og videoer på sider som YouTube, Facebook og Twitter. Du bør altid gennemse betingelser og privatpolitik på de sociale medier du bruger.
3.16. Informationer fra banker og betalingsportaler om din økonomiske status. Vi verificere også alle betalingskort når du laver en ordre hos os, for at se om kortet er meldt stjålet, for at sikre at vi vil modtage betalingen og for at reducere risikoen for snyd.
3.17. Informationer opsamlet fra selvstændige online reklame netværk (såsom Google) som vi reklamerer hos. De informationer vi modtager varierer fra netværk til netværk. Oftest modtager vi blot information om grupper af personer, der ikke identificeres individuelt. Disse informationer omhandler hvad du kigger på, klikker på og kommer frem til gennem hjemmesider og deres netværk, dette inkluderer hvilken hjemmeside du startede på og hvor du fortsatte hen. Disse informationer kan også inkuldere en analyse af dine tendenser på internettet og en profil af dig. Hvis du er utilfreds med dette, skal du kigge efter indstillinger og Do Not Track muligheden i Privatliv og Sikkerhed på din enhed. Du bør også overveje at ændre dine indstillinger til at blokere tredjeparts cookies generelt.

4. Hvad bruger vi dine informationer til
Vi bruger de informationer vi opsamler til følgende:
4.1. For at styrke vores sikkerhed og services, så du trygt kan bruge vores hjemmeside og apps. Det giver dig også mulighed for at gemme dit brugernavn og kodeord.
4.2. For at hjælpe dig med at shoppe hos os online. Vi skal for eksempel bruge dine kortoplysninger for at trække betaling for din ordre og give dig en faktura.
4.3. For at hjælpe os med at køre konkurrencer og specielle tilbud og sikre at du får alle de fordele du er lovet.
4.4. For at få feedback fra dig om vores produkter, hjemmesider, apps og andre tjenester og aktiviteter. For eksempel kan vi lejlighedsvis invitere dig til at anmelde et produkt eller en tjeneste, du har købt eller brugt fra os. Hvis vi gør det, er det muligt at vi bruger uafhængige forsknings- og feedback leverandører til at handle på vores vegne.
4.5. Vi kan fra tid til anden kontakte dig vedr. ting, du har fortalt os du vil høre om, så som nye produkter eller specielle tilbud og konkurrencer. Vi kan bruge push notifikationer og emails til at informere dig om, hvornår vi har tilføjet nye tilbud og kampagner, som måske har interesse for dig. Hvis du f.eks. holder op med at bruge vores hjemmeside kan vi forsøge at kontakte dig.
4.6. For at besvare eventuelle spørgsmål, forslag, problemer eller klager du har kontaktet os omkring.
4.7. At svare på eventuelle opslag på sociale medier eller andre offentlige kommentarer du har lagt op, uanset om de er direkte til os eller om os, vores produkter, hjemmesider, mobilapps, tjenester eller andre aktiviteter. 4.8. At reklamere for produkter eller tjenester til dig f.eks. På dine foretrukne sociale medier (f.eks. Facebook og Twitter) eller på vores apps. Bemærk venligst, at disse kan være i form af et link til andres hjemmeside.
4.9. For at sikre at de annoncer og reklamer du ser på andre websteder er mere relevante for dig. Vi giver anonyme informationer om dig og dine online købevaner til de virksomheder som tager sig af vores online annoncer. Vi samler disse informationer ved hjælp af cookies og lignende teknologier. Disse informationer bliver herefter kombineret med informationer fra andre internetbrugere for at skabe modtagerprofiler af interesser og tendenser. Disse profiler bruges af vores online annoncører til at give dig de reklamer der er mest relevante for dig. Læs gerne vores Cookie Politik for mere information om hvilke typer data der bruges til dette.
4.10. At fortælle dig om ændringer i vores produkter, tjenester, hjemmesider og apps. Hvis vi for eksempel lukker en af ??vores apps eller ændrer dennes privatlivspolitik.
4.11. At indgå kontrakt med dig. Men også at håndhæve en kontrakt, hvis du ikke opfylder den, herunder inddrivelse af eventuelle gæld som du skylder os.
4.12. At samle statistikker om hvordan du og andre mennesker bruger vores hjemmeside og apps og hvad du synes om vores annoncer, specialtilbud, nyheder, produkter og produktinformation, konkurrencer, sociale medier og andet indhold og tjenester. Vi analyserer disse data for at se, om det vi gør er interessant for folk og opfylder deres behov, eller hvis de skal forbedres, og hvilke ændringer der ville give de største fordele for os og
vores kunder.
4.13. For at sikre, at du har (eller sandsynligvis har) midlerne til at betale os for produkter du bestiller fra os via internettet eller via en af ??vores mobilapps.
4.14. At overvåge hvordan folk bruger vores hjemmesider og apps, for at se om de bliver misbrugt eller truet, f.eks. ved internet trolls, der sender upassende kommentarer i anmeldelser eller af hackere som truer vores sikkerhed.
4.15. At beskytte dig og vores forretning mod enhver potentielt kriminel adfærd, herunder identitetstyveri og bedrageri.
4.16. For at forstå dig bedre, hvordan du handler, hvor du bevæger dig, dine personlige forhold og din familie eller husstand. De ting du kan lide eller ikke lide eller er særligt interesseret i.
4.17. Vores formål er ganske enkelt at interessere og inspirere dig så meget som muligt, samtidig med at vi yder god service i alt hvad vi gør.
4.18. Ved at vide mere om dig kan vi fokusere på de ting, vi ser appellerer mest til dig, især når vi sender dig specialtilbud, nyheder, information om vores produkter og detaljer om konkurrencer og.
4.19. For eksempel kan vi tilbyde dig rabatkuponer og tilbud for de ting du køber hos os, og for de ting vi tror ??du måske er interesseret i at købe hos os i fremtiden.
4.20. For at hjælpe os med at opretholde administrative og lovpligtige registre om vores forretning, så vi har en bedre forståelse af hvad vi har solgt og hvordan, hvornår, hvor og til hvilken pris og betale vores skatter.
4.21. For at give os (og vores tredjepartsleverandører) mulighed for at planlægge og styre vores daglige forretning så effektivt som muligt, for eksempel at forudsige de mulige salgsmængder af et bestemt produkt, så vi kan være sikre på, at vi har tilstrækkeligt på lager til at imødekomme den forventede efterspørgsel.
4.22. At give os mulighed for at forstå vores kundebase på tværs af vores hjemmesider og sociale medier online. Det gør vi ved at slå dine oplysninger sammen med oplysninger fra vores andre kunder og brugere af vores hjemmesider og apps. Vi kan her se på tendenser og fælles faktorer, samt skræddersy vores marketing og kommunikation, vores digitale og sociale medier, vores produkter og vores tjenester til de ting vi tror ??du og andre mennesker kan lide og er interesserede i. Denne proces indebærer analyse af menneskelige træk og kaldes undertiden markedssegmentering eller kundesegmentering. Vi ser blandt andet på fælles tendenser eller segmenter baseret på folks geografiske placering, adfærd, indkøbserfaring, økonomisk status, de ting, de gør ved særlige lejligheder og de fordele de søger efter i produkter eller tjenester.
4.23. For at hjælpe os med at foretage fokuseret markedsundersøgelse baseret på tendenser og fællestræk så vi kan forbedre vores produkter og tjenester endnu mere.
4.24. At teste nye systemer når vi udgiver dem (men generelt kun i anonym form) for at sikre, at de fungerer korrekt og opfylder de høje standarder vi har sat for os selv.
4.25. At hjælpe os med udvikling af nye produkter og tjenester over en periode. For eksempel må vi evt måle om et nyt produkt sandsynligvis vil appellere til en stor del af vores kundebase. Og hvis ikke, vil vi gerne vide hvorfor.
4.26. For at se om de penge vi bruger på markedsføring og reklame på tværs af alle medier viser sig gavnlig for os.
4.27. Ved at sammenligne informationer vi har om dig, kan vi opbygge et mere nuanceret billede. Så for eksempel kan du deltage i en konkurrence og give din emailadresse. Du kan derefter registrere dig hos os med den samme emailadresse. Blot at sammenkæde disse to informationsdele fortæller os meget. Og vi kan opnå samme effekt ved at sammenkæde transaktionsdetaljer og tekniske oplysninger om de elektroniske enheder, du bruger. Alt sammen hjælper os med at forstå dig bedre og give dig en bedre oplevelse hos os.

5. Hvem deler vi dine oplysninger med?
Vi kan ikke drive vores forretning eller levere mange af de ydelser og fordele, du modtager fra os, uden en gang imellem at involvere andre virksomheder. Når vi deler dine oplysninger, er det vigtigt for os at du ved, at vi kun gør det i overensstemmelse med vores lovgivningsmæssige databeskyttelses- og privatlivsforpligtelser.

6. Dine oplysninger kan blive delt med:
6.1. Virksomheder indenfor vores felt. Dette skyldes, at vi håber at have et forhold til dig på tværs af alle vores forskellige mærker og virksomheder, hvis ikke nu, så engang i fremtiden. Og vi vil gerne være i stand til at give dig den samme værdi for pengene, højkvalitets oplevelse, når og hvor du handler hos os. Hver af vores virksomheder vil bruge dine oplysninger i overensstemmelse med denne politik.
6.2. Andre der hjælper os med at skabe vores hjemmesider, apps, og andre relaterede tjenester. De omfatter eksperter inden for informationsteknologi, der designer og hoster vores hjemmesider og betalingstjenester, der gør det nemt for dig at bruge dine kredit- eller betalingskort hos os. Andre eksempler er markedsundersøgelsesvirksomheder, marketing-, reklame-, design- og PR-organisationer og generelle servicevirksomheder som printere, posthuse.
6.3. Vores forsikringsselskaber og forsikringsmæglere, der giver os et omfattende dække mod risiciene ved at drive en virksomhed som vores. (De kan opbevare disse oplysninger med henblik på løbende risikovurdering og forsikringsmægler og forsikringsydelser.)
6.4. Banker og finansieringsselskaber, hvor vi har tilladt dem at tilbyde dig muligheden for at købe vores produkter på kredit eller med et lån arrangeret gennem vores butikker eller online. (De kan opbevare disse oplysninger til deres tilknyttede bank- og finansieringsformål)
6.5. Kreditreferencemyndigheder, der leverer informationer mod bedrageri og kredit-indsigt til os. Banker og finansieringsselskaber, der også leverer anti - svindeltjenester og kundeindsigt selskaber (se ovenfor). Hvis det omhandler svindel, kan de berørte organisationer holde dine oplysninger til rådighed for fremtidige bekæmpelse af svig.
6.6. Tredjepartsfirmaer, hvis produkter og tjenester vi sælger, så de bedre kan forstå profilen hos vores kunder. Imidlertid vil alle de oplysninger, vi deler, blive indsamlet og anonymiseret, så hverken du eller nogen af ??dine enheder kan identificeres fra den.
6.7. Med sociale medier som Facebook og Twitter og vores reklamepartnere, så vi kan køre målrettede kampagner til dig på deres platforme.
6.8. Eventuelle nye forretningspartnere, for eksempel i tilfælde af joint venture, omorganisering, virksomhedsfusion eller salg.
6.9. Vores professionelle rådgivere, herunder vores advokater og teknologikonsulenter, når de har brug for det til at give os deres faglige rådgivning.
6.10. Politiet, de lokale myndigheder, domstolene og enhver anden offentlig myndighed, hvis de beder os om at gøre det (kun hvis lovpligtigt).
6.11. Andre personer, der foretager et emneadgangsanmodning, hvor vi skal gøre det ved lov. (Se Administrer dine oplysninger nedenfor for hvad vi mener med en anmodning om adgang til et emne.)
6.12. Vi vil muligvis også dele de oplysninger vi indsamler, hvor vi er juridisk forpligtede til det, f.eks. for at overholde en retskendelse.

7. Sociale medier, blogs, anmeldelser osv.
7.1. Ethvert opslag eller kommentarer på sociale medier, du sender til os (f.eks. på Facebook) vil blive delt under de betingelser der gælder for den relevante medieplatform (f.eks. Facebook eller Twitter), hvor de er del og evt. Kan offentliggøres. Det er ikke os der kontrollerer disse platforme. Vi er ikke ansvarlige for denne form for deling. Så før du deler eller kommentere på noget, bør du gennemgå vilkår og betingelser og privatlivspolitikkerne for de sociale medieplatforme, du bruger. Her kan du se hvordan de bruger dine informationer samt hvordan de offentliggøres og hvad du skal gøre hvis du ikke ønsker dine informationer offentliggjort.
7.2. Du skal være opmærksom på at enhver kommentar, opslag, anmeldelse eller indlæg du laver om os eller vores produkter, på vores blog eller anmeldelsesside mm. vil blive delt med offentligheden.
7.3. Du bør være ekstra omhyggelig med at sikre, at eventuelle kommentarer, du laver på disse tjenester, og på sociale medier generelt er egnede til at blive læst af offentligheden og ikke stødende, fornærmende eller æreskrænkende. I sidste ende er du ansvarlig for at sikre, at eventuelle kommentarer du deler overholder enhver relevant politik for acceptabel brug af disse tjenester.

8. International overførsel af dine oplysninger
8.1. Vores lager er placeret i Storbritannien og vi bruger leverandører fra mange dele af verden for at sikre, at du får det allerbedste i produkter og tjenester fra os.
8.2. For at give os mulighed for at drive vores forretning på dette grundlag, kan de oplysninger vi indsamler til tider overføres til, opbevares og bruges af virksomheder i andre lande, herunder USA.
8.3. Vi tilstræber os naturligvis på at sikre, at alle vores leverandører tager informationssikkerhed ligeså alvorligt som vi gør.
8.4. Alligevel kan lovgivningen om beskyttelse af oplysninger variere fra land til land.
8.5. For eksempel kan loven i det land, hvor du er bosat eller hjemmehørende, tilbyde en højere beskyttelse end lovene i Danmark/Storbritannien og/eller de andre lande, hvor vi opbevarer og bruger de oplysninger, vi indsamler. Enhver overførsel af oplysninger, vi foretager til andre lande, kan medføre, at oplysningerne er tilgængelige for deres regering og andre myndigheder i disse lande i henhold til deres love.

9. Dine oplysningers sikkerhed
9.1. Mange af de oplysninger vi modtager, kommer til os elektronisk. Oprindeligt fra din enhed og derefter overføres informationerne til os af din teleudbyder.
9.2. Vi tager foranstaltninger for at sikre, at dette in flight data er så sikkert som muligt.
9.3. Vi tager sikkerheden for dine oplysninger meget alvorligt.
9.4. Vi bruger passende procedurer og tekniske sikkerhedsforanstaltninger (herunder streng kryptering, anonymisering og arkiveringsteknik) for at beskytte dine oplysninger på tværs af alle vores computersystemer, netværk, websites, apps og kontorer.
9.5. I særdeleshed følger vi den internationalt anerkendte sikkerhedsstandard ISO 27001, såvel som betalingskort industriens data sikkerhedsstandarder (PCI-DSS).
9.6. Derudover bruger vi sikre midler til at kommunikere med dig, hvor det er nødvendigt, såsom https og andre sikkerheds- og krypteringsprotokoller.
9.7. Hvis du har problemer med sikkerheden af ??dine egne pc'er og mobile enheder, foreslår vi at du læser rådene fra https://www.borger.dk/internet-og-sikkerhed.

10. Hvor længe opbevarer vi dine oplysninger?
10.1. For at sikre, at vi opfylder vores lovgivningsmæssige databeskyttelses- og privatlivsforpligtelser, opbevarer vi kun dine oplysninger, så længe vi faktisk har brug for dem til de formål vi erhvervede dem til i første omgang (som beskrevet ovenfor).
10.2. I de fleste tilfælde betyder det, at vi opbevarer dine oplysninger så længe du fortsætter med at handle hos os eller gøre brug af vores tjenester og i et stykke tid derefter, så vi kan forsøge at overtale dig til at handle hos os eller gøre brug af vores tjenester igen, hvis du holder op.
10.3. Derefter vil vi enten slette det eller anonymisere det, så det ikke kan knyttes tilbage til dig.

11. Administrering af vores marketing kommunikation
11.1. Vi giver mulighed for at stoppe al email og tekst (SMS eller MMS) kommunikation du modtager fra os, ved blot at bruge afmeldelses linket, som vi inkludere i hver email- og SMS-meddelelse du modtager fra os.
11.2. Du kan kontakte os til hver en tid ved hjælp af vores kontaktoplysninger nedenfor og fortæle os præcis, hvad du vil have os til at ændre eller afmelder for dig.

12. Administrere dine oplysninger
12.1. For at reducere chancerne for en fejl eller misforståelse forsøger at vi sørge for at de oplysninger vi samler om dig er nøjagtige og opdaterede.
12.2. Men mens vi arbejder meget hårdt for at sikre at fejl ikke sker, har vi brug for din hjælp.
12.3. Så hvis du har en online-konto hos os, skal du sørge for, at de oplysninger, du angiver (f.eks. kontaktoplysninger) er korrekte, og at du gennemgår dem og opdaterer dem regelmæssigt.
12.4. Hvis du har grund til at tro på, at nogle af de oplysninger, vi indsamler om dig, kan være unøjagtige, og du ikke er i stand til at rette det gennem dine online-konto hos os, bedes du kontakte os (se nedenfor for, hvordan du gør).
12.5. Du er i din fulde ret til at spørge os om vi har oplysninger om dig og i så fald bede os at give dig visse informationer om de oplysninger og/eller selve oplysningerne. Denne ret er almindeligvis kendt som en anmodning om fagadgang. Visse undtagelser og betingelser gælder for denne ret, hovedsagelig at det skal være skriftligt, og at du giver os rimelige detaljer om de ønskede oplysninger.
12.6. Afhængigt af dit bopælsland eller din bopæl kan du have flere eller forskellige rettigheder til ovenstående som angår de oplysninger vi indsamler fra dig og dine enheder. Vi vil selvfølgelig respektere alle sådanne juridiske rettigheder, hvis vi er bundet af dem.
12.7. Vi forbeholder os også retten til ikke at overholde eventuelle henvendelser eller anmodninger, vi modtager om de oplysninger, vi indsamler, hvor vi har ret til det. For eksempel, hvis vi har grund til at tro på, at en anmodning er ondskabsfuld, teknisk umulig, involverer uforholdsmæssig indsats eller kan være skadelig for andre.
12.8. Hvis du har nogen bekymringer eller klager over hvordan vi bruger dine oplysninger, så kontakt os endelig. Vi vil gøre vores yderste for at du føler dig tryg ved vores indsamling af data og hvis du af en eller anden grund føler, at vi ikke overholder de standarder, vi forventer af os selv, er du i din fulde ret til at tage din klage til UK Information Commissioner's Office (ICO). Se venligst afsnittet om hvordan du finder flere oplysninger om dine rettigheder til beskyttelse af personlige oplysninger.
12.9. Og glem ikke at med moderne teknologi har du mere og mere personlig kontrol over, hvilke oplysninger vi og andre organisationer samler. For eksempel kan du normalt slette cookies og sporingsteknologier, der sendes til din webbrowser. Du kan også ændre relaterede indstillinger for at begrænse dem fremadrettet, f.eks. Ved at bruge en privat browsing-tilstand (selvom dette kan påvirke din browseroplevelse på nogle websteder). Du kan også bruge indstillingerne for på dine mobilenheder til at begrænse hvilken slags af dine informationer, tjenester og mobilapps har adgang og kan bruge. Onlineannonceringsnetværk, sociale medier og søgemaskiner (Google osv.) Giver også værktøjer til at administrere de data, de indsamler om dig, og hvordan de kan bruges og deles. Vi opfordrer dig til at kigge efter disse funktioner og værktøjer og bruge dem til at styre dit privatliv på en måde, der passer dig bedst.

13. Om os
13.1. Vores fulde juridiske navn er MinTemaFest.dk.
13.2. Vi er dataansvarlig for de oplysninger, du giver os. Dette udtryk er en juridisk sætning, der bruges til at beskrive den person eller enhed, der styrer, hvordan informationer anvendes og behandles.

14. For finder du flere informationer om dine rettigheder til beskyttelse af personlige oplysninger
14.1. Information Commissioners Office (ICO) regulerer databeskyttelses- og privatlivsspørgsmål i Storbritannien. De gør en masse information tilgængelig for forbrugerne på deres hjemmeside, og de sikrer, at de registrerede detaljer for alle datakontrollanter som os selv er tilgængelige offentligt. Du kan få adgang til dem her http://www.ico.gov.uk/for_the_public.aspx.
14.2. Du kan til enhver tid klage til ICO om, om hvordan vi bruger dine oplysninger. Vi håber dog, at du overvejer at rejse ethvert spørgsmål eller klage, du har med os først. Din tilfredshed er yderst vigtig for os, og vi vil altid gøre vores yderste for at løse eventuelle problemer.

15. Kontakt os

Du er altid velkommen til at kontakte os for at diskutere dine oplysninger. Du kan kontakte os via nedenstående oplysninger:

1. med post, Partyrama, Unit 2 Clarendon Drive, Milton Keynes, MK8 8DA
2. telefonisk på 36953378
3. via e-mail, ved hjælp af kontakt@mintemafest.dk

Mange tak fordi du har taget dig tid til at læse dette dokument.