Afsendelse og Levering

Bemærk! Varer til brug fredag aften, hele lørdag, hele søndag samt tidligt mandag morgen bør bestilles senest tirsdag kl. 15.

Ordrer modtaget inden kl. 15 afsendes typisk samme hverdag, efter kl. 15 afsendes typisk næste hverdag. Ordrer modtaget fredag efter kl. 15, lørdag og søndag afsendes mandag.

Levering tager normalt 2-3 hverdage fra afsendelsesdagen til leveringsdagen i Danmark.
Det er desværre ikke til at sige, hvilke pakker der leveres på 2 hverdage (typisk 75%) og hvilke der leveres på 3 hverdage (typisk 25%). Det er ikke muligt selv at afhente varerne. Vi vil altid gøre alt hvad vi kan for sende pakken af sted hurtigst muligt men vi kan ikke garantere leveringsdag.
Læs om levering til andre lande nederst på siden.

Pakker transporteres af DPD men leveres af din lokale Post Danmark pakke-postmand. Levering er normalt mandag-fredag ml. ca. kl. 8 og 15 til virksomhedsadresser og ml. ca. kl. 12 og 20 til privatadresser. Vi benytter Modtager Flex og afhentning på posthus men ikke Døgnpost.

Bemærk: Ordrer med varer med egen tekst vil først blive afsendt når varerne er produceret. Den samlede leveringstid for disse ordrer er: Bannere ca. 1 uge. Balloner, coastere, navnekort og kageæsker ca. 2 uger. Servietter ca. 3 uger.

Sådan gør du:
1)
Den nemmeste og hurtigste måde er at oplyse en leveringsadresse hvor der er nogen hjemme på leveringsdagen, f.eks. din arbejdsplads – det oplyste modtager-navn skal stemme overens med det navn som findes på dør/dørtelefon. Døgnpost eller Postboks ikke benyttes.

2) Er der ingen hjemme på leveringsadressen når din lokale postmand kommer, vil postmanden benytte Modtager Flex hvis du er tilmeldt denne (læs evt. mere her).

3) Er ingen hjemme og er der ikke Modtager Flex på adressen vil postmanden efterlade et postkort således at du kan afhente pakken på dit lokale posthus den efterfølgende dag.

Du kan under hele forløbet benytte dit 14-cifrede trackingnr. på www.dpd.dk for at se status på din pakke.

Har du ikke modtaget din pakke eller et postkort vedr. din pakke ca. 2 hverdage efter du har bestilt, skal du kontakte DPD på telefon 70 10 05 10 eller email dpd@dpd.dk. Husk at oplyse dit trackingnummer. Læs DPDs FAQ her

Uafhentede pakker og pakker der nægtes modtaget, returneres til MinTemaFest.dk mod returgebyr 99 kr. som er det vi betaler for at få pakken retur. Det fulde købsbeløb minus gebyr refunderes til betalingskortet inden for 14 dage efter modtagelse af returneret pakke.
Vi kan desværre ikke tage ansvar for pakker der returneres på grund af manglende leveringsmulighed eller afhentning. Såfremt der oplyses et alternativt leveringssted på adressen, tager kunden selv ansvar for dette.

Pakker til udlandet
Ønsker du levering i Norge, Sverige, Island, Grønland eller Færøerne, vælges dette nemt i indkøbsvognen hvor du vil have mulighed for at vælge disse som leveringsland. Bor du på Færøerne, Grønland eller Island bør du bemærke at vi kun benytter FedEx Fly som fragtmulighed. Dette indebærer at vi pakker, måler og vejer ordren førend vi kan give en endelig fragtpris for ordren. Vi kan derfor desværre ikke tilbyde at sende helium til disse tre lande. Ordrer til levering udenfor Danmark bør bestilles ca. 14 dage i forvejen for at sikre rettidig levering. Bemærk at ekstra told kan blive pålagt din ordre, afhængigt af dit lands toldregler og toldsatser.
Ønsker du levering til andre lande end de nævnte, så send os blot en email så finder vi også ud af det.

Du er altid velkommen til at kontakte os på: sales@mintemafest.dk (hurtigt svar) eller på telefon: 3695 3378 mandag - torsdag ml. kl. 10 - 15.

Du kan også se vores FAQ, ofte stillede spørgsmål, her